Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем Палене 147 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем Палене 147 JTD

    Преди няколко дни сменях всички филтри и масло.
    Още на същия ден колата спря да пали,не мога да кажа дали нещата са свързани , но случая е следния , колата не пали когато съм шофирал и оставя колата за 15-30 мин , след което тя спира да пали , върти но нищо.
    Сутрин пали без проблем.
    Проблема е само когато е топла и съм я оставил за поне 10 мин.
    Ако изгася и запаля веднага - пали без проблем.
    Доста е странно и зная че ще ми кажете че без диагностика няма да стане , но може и някой да е имал подобен проблем......или поне ще ме насочите към нещо.
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

  • #2
    Пък и напиши сутрин лесно ли пали, като е загряла и загасиш веднага ли пали или пак малко се мъчи. Веднага след смяната на маслото ли стана това? Мига ли нещо вътре - някоя лампичка?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Пък и напиши сутрин лесно ли пали, като е загряла и загасиш веднага ли пали или пак малко се мъчи. Веднага след смяната на маслото ли стана това? Мига ли нещо вътре - някоя лампичка?
      -Сутрин си пали нормално,както винаги е било(не съм сравнявам спрямо други алфи как е)
      -Като загася и пробвам отново - пак пали нормално.
      -Първия път когато ми го направи беше в деня на смяната
      -Лампи не мигат
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

      Comment


      • #4
        Sry no nqmam fonetika na tableta , laptopa mi e na remont ...predi nqkolko dni chetah tema za suhtiq problem potursi q I shte vidsh reshenieto na problema

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fanciful Покажи съобщение
          Sry no nqmam fonetika na tableta , laptopa mi e na remont ...predi nqkolko dni chetah tema za suhtiq problem potursi q I shte vidsh reshenieto na problema
          Поиграх си с с търсачката преди да пусна тема , но явно не нацелвам точните ключови думи , защото не попадам на нищо подобно.
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fanciful Покажи съобщение
            Sry no nqmam fonetika na tableta , laptopa mi e na remont ...predi nqkolko dni chetah tema za suhtiq problem potursi q I shte vidsh reshenieto na problema
            Сигурно имаш предвид датчика на маховика - няма да е от него в случая. Щом го е направила веднага след смяната на маслото и не е пипано нищо друго, а и той като откаже трябва да чакаш да истине и гасне в движение ...... Няма да е и филтърът на нафтата и подгряването и при него - сега е топло времето, а и на студено пали.. Пуши ли като запали?
            Я по-добре диагностика за да не хвърляме боб. И провери да не си разместил някой маркуч за въздуха след дебитомера и някои от тези за картерните газове.
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Здрасти, ето я темата от преди няколко дена. Има насоки къде да търсиш проблема, ако има сходство с твоя.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70578
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
              Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

              Comment


              • #8
                Диагностика ще се прави , но може и да не е тази седмица затова гледам да посъбера информация да не мъча и майстора.
                Моите съмнения бяха основно към филтъра....дали може да е дефектен.
                Колата не пуши след като запали...
                Гледам че по релето за подгрев има някаква влага , майстора явно го е понамокрил при смяна на филтъра , възможно ли е то да прави дертове......
                Имам чувството че филтъра се изпразва и колата почва подкачване от резервоара , някакъв клапан има ли ... ? от друга страна ако е от него ще го прави и сутрин....

                ---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:20 ----------

                Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
                Здрасти, ето я темата от преди няколко дена. Има насоки къде да търсиш проблема, ако има сходство с твоя.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70578
                Благодаря колега!
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #9
                  Проблемът е, че не пали в определен температурен интервал което изключва филтъра, подгрева (колата ще запали и без подгрев ако е в ред), датчика на маховика, ... затова иди на диагностика
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Днес си правих диагностика - сам ....
                    По време на палене налягането на гориво е в норма вдига 350-450.
                    Откачах - закачах датчика на разпределителния вал но отново не запали - въпроса ми е как мога да го измеря него дали е в норма.....
                    Иначе по принцип до сега го правеше само когато е топла и палеше от 5-6 път - днес обаче за 1 път ми го направи сутринта и така и не запали.....
                    Регулатора на налягане може ли да се хване с диагностика - вадеше ми нещо 40% ...

                    Само не ме пращайте в сервиз...... искам да опитам да премина сам през това - колата започна да ме побърква
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                      Днес си правих диагностика - сам ....
                      По време на палене налягането на гориво е в норма вдига 350-450.
                      Откачах - закачах датчика на разпределителния вал но отново не запали - въпроса ми е как мога да го измеря него дали е в норма.....
                      Иначе по принцип до сега го правеше само когато е топла и палеше от 5-6 път - днес обаче за 1 път ми го направи сутринта и така и не запали.....
                      Регулатора на налягане може ли да се хване с диагностика - вадеше ми нещо 40% ...

                      Само не ме пращайте в сервиз...... искам да опитам да премина сам през това - колата започна да ме побърква
                      През същия проблем или поне сходен преминах наскоро и аз. За датчика на разпределителния вал най-добре на осцилоскоп, за датчик на хол-а гледай с ФЕС-а по време на въртене на стартер да ли отчита обороти. Но също така си провери и другите елементи например: регулатора може да го свалиш и да видиш да ли му е здрав О-пръстена и да ли е надрала оста, да ли е запушена цедката. После дюзите на стенд най-добре, ако не можеш виж с излишното какво става. При помпата аз изкарах късмет да ме насочи с охлаждане, ама най-добре да се свали и да се разгледат буталцата и клапанчетата (износването - "челосването" им), както и уплътненията. Някой, който е по запознат може да ти даде и инфо за налягането, което трябва да прави на празен ход и в движение (може да те насочи и това, преди да разглобиш колата). Забравих и още едно малко вероятно, но възможно - да е кривнало колелцето (пластина) на разпределителния вал, от която отчита импулс Фазовия сензор на разпределителния вал.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                      Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                      Comment


                      • #12
                        100% датчик колянов вал,просто нещо не му е харесало новото масло,затова е спрял да пали.Нправи това което ти каза колегата,стига си изключвал разни работи.Пусни се ФЕС-а и докато въртиш виж дали отчита обороти,ако не отчита,сменяй датчика на коляновия вал.

                        ---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:50 ----------

                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Сигурно имаш предвид датчика на маховика - няма да е от него в случая. Щом го е направила веднага след смяната на маслото и не е пипано нищо друго, а и той като откаже трябва да чакаш да истине и гасне в движение ...... Няма да е и филтърът на нафтата и подгряването и при него - сега е топло времето, а и на студено пали.. Пуши ли като запали?
                        Я по-добре диагностика за да не хвърляме боб. И провери да не си разместил някой маркуч за въздуха след дебитомера и някои от тези за картерните газове.
                        Цецо датчика не чете на маховика,а на специална гривна на кол.вал Аз пък съм сигурен че е от него
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Нека филма е пълен
                          Преди малко ходих пак - датчука на коляновия работи - дава обороти на диагностиката.......
                          Мерси за насоките - утре мисля да свалям регулатора......
                          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                            Нека филма е пълен
                            Преди малко ходих пак - датчука на коляновия работи - дава обороти на диагностиката.......
                            Мерси за насоките - утре мисля да свалям регулатора......
                            Щом имаш достатъчно налягане няма за какво да сваляш регулатора,ЖТД-то пали при 140 бара налягане а ти каза че имаш повече.Виж на диагностиката ако го има ФЕС-а като параметър волтажа на дюзите,трябва докато въртиш кондензатора да вдига 70-80 волта,ако не вдига затова не пали
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Малко упдейт - при едно от не паленията най-сетне успях да я накарам да даде грешка с продължително въртене - грешката не я записах с точност но беше свързана с датчик колянов вал - нещо от рода че няма добра връзка с него.
                              Та той ще се сменя със сигурност , въпроса ми е дали да сменя и датчика на разпределителния вал,така и така са на едни години ....
                              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                              Comment

                              Working...
                              X